שאלות נפוצות

כמה עולה משלוח?

עלות המשלוח משתנה לכל מוצר, תוכלו לראות את עלות המשלוח בקופה לאחר הוספת המוצרים.

איך אפשר לשלם?

אנחנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי, אין אפשרות לשלם במוזמן לשליח כרגע.

כמה זמן יקח למשלוח להגיע?

רוב המוצרים יגיעו אליכם לאחר כשבועיים. זמן האספקה יכול להשתנות לפי עומסי הזמנות ומורכבות המוצר.

למידע נוסף ולמדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן.

אני חושש לשים את פרטי האשראי שלי, מה לעשות?

כל פרטי האשראי שמוכנסים באתר שלנו עומדים בתקני האבטחה המחמירים ביותר, ואפילו אנחנו לא חשופים אליהם כלל. אין חשש להכניס את פרטיכם האישיים.

מה קורה לאחר ההזמנה?

לאחר ההזמנה תקבלו מייל אישור, שמאשר את ההזמנה והתשלום. מיד לאחר מכן נתחיל לעבוד על ההזמנה שלכם ונעדכן אתכם כשהיא נשלחה.

אפשר להגיע אליכם?

אנחנו חנות אינטרנטית, אנחנו לא ערוכים לקבלת קהל ואין אפשרות להזמין פיזית.

אפשר להחזיר מוצר?

בוודאי, בתנאי שמוצר לא שומש והאריזה לא נפתחה. יש ליצור איתנו קשר תוך עד 14 ימים מקבלת המוצרים ואנחנו נעזור לכם לעשות את כל תהליך ההחזרה/החלפה של המוצר – לפי תקנות הגנת הצרכן.